-Kuzika- bende de idrar torbası sarkması ve bağırsak sarkması vardı,genel istemiştim ama spinal yaptılar,hiçte birşey hissetmedim boşuna uyutmayalım demişlerdi,ilk gün yani hastanede kaldığım gün biraz sıkıntılı geçmişti,bel ve kasık ağrım olmuştu,ilk ayağa kalkıp gezdiğimde biraz kötü oldum midem bulantısı falan oldu,sonda çıkınca biraz rahatlamıştım,kanama vs olmadı çok şükür,diğer günde taburcu edildim biraz dikkat ettim sağolsun annem yanımdaydı hep,oğlumla o ilgilendi kucağıma falan almamaya dikkat ettim doktorum her ne kadar birşey olmaz desede,sizde dikkat etmiş miydiniz ağırlık kaldırmamaya ?