Mnkksercem Doğumdan sonra d vitamini kullanan var mı emzirirken kullanılır mı doktora sormayı unuttum kemiklerim ağrıyo damlamkullansam olur mu
Poyrazmom0 Mnkksercem doğumdan sonra doktorum kendi vermişti bana tabi biraz kullandım bebekle ilgileneceğim diye unutuyordum sonra temelli unuttum. Doktorunuz ilaç yazmadı mi doğumdan sonra size
sessi Mnkksercem ocean kullandım eksik olduğu için 4 damla eksik olmazsa üzerinde yazan 1 damla şeklinde
eymenku Mnkksercem gebeyken kullandığımı doktor altı ay daha kullan dedi onu kullandım bı gidip aile hekiminde kan verecem ama üşeniyorum
Mnkksercem Poyrazmom0 yok d vitamini yazması 15 eylül de doğum yaptım bu sağlık ocağının verdiğini kullansam kaç damla kullancam acaba
Poyrazmom0 Mnkksercem sağlık ocağının verdiğini 3 damla olarak kullanıyordum ben sanırım yanlış hatırlamıyorsam
organikirmik Mnkksercem ben 1000 ünite olandan bir fıs kullanıyorum. Eczacı arkadaşım 10 kilo başına bir fıs olduğunu söyledi yani 50 kiloysanız 5 kız şeklinde ama o şekilde bana çok fazla geldi doktora sormayı da unuttum bir olarak kullanıyorum