anne232 Hangi bez markasını kullanıyorsunuz memnun musunuz? Sızdırmayan bir kaç saat kuru kalabilen bir bez markasına ihtiyacım var?
hepyerdeyizz anne232 BİM’in bezi çok şey kullandjm en basiti buyukte taksam sabah sırılsıklam oluyolardu şuan c Nadir saat açılırsa azıcık taşıyor
alpmila anne232 molfix mavi olanı kullanıyoruz bimin bezini kullanıyordum ama cok sert yapmışlar bozmuslar o bezi
atlasgezgin Net prima. İlk başlarda prima premium care kullanıyordum. Ama benim bebeğim çok hareketli. Bazen sızdırma yaşıyordum. Şimdi prima aktif bebek e geçtim. Çok şükür hiç bir problem yaşamadım. Pişikte yapmıyor.
minikmucizemm19 baby turco doğduğunda bim,prima kullandım memnun kalmadım ince gibi görünüyor ama guzel
demekirada Ya ben birkaç marka denedim. Prima premiumdan en basit pofy’e kadar. Ama en çok sleepy natural ile molfix mavi olanı kullandık. Sleepy de birkaç kere sızdırma yaşadık o yüzden molfixle devam ediyoruz 5buçuk aylığız.