18 günlük kızım var. Meme ve emzirmekle ilgili bütün sorunlarımı çözdüm herşey çok güzel gidiyor aslında ama tek bir tane sorunum kaldı o da kızımın memede doymaması. Yani 20-30 bazen 40 dk emiyor ama memeden sonra yine bi arayış içine giriyor ve bazen ağlayarak giriyor bazende uyumuyor. 1 saat emzirme sonrası bile biberon ile süt verdiğimi biliyorum. Bu neden olur bebeğinizin memede doyduğunu nasıl anlıyorsunuz. daha demin sadece emzirip yatırıdm mesela suan uyuyor ama tam değil. Sürekli aklım kalıyor uyuyor ama acaba doydumu diye. Aç olan bebek uyumaz diye düşünüyorum