2prensesimvarcanim Hangi kurtuma makinesini önerirsiniz Anneme alicam çamaşır makinesi Profilo leke uzmani Hoover kuurtma Makinesi baktm yorumları çok iyi Profilo makinenin üzerine koyulurmu bu marka yada başka hangi marka ne model önerirsiniz
Nalia 2prensesimvarcanim benim ki Arçelik çok memnunum 5 senedir kullanıyorum normalde yan yana duruyordu taşındığım evde 1 senedir üst üste kullanıyorum hiç sıkıntı olmadı aparatını da almadım üstelik
ygtzynp 2prensesimvarcanim sanırım 1 aya yaklaştı hoover kullanıyorum çok memnunum kendime yaptığım en güzel iyilik bu
yavruaslanlar 2prensesimvarcanim 4 seneye girdik hoover kullanıyorum sesi çok sadece ona kıl oluyorum😂
2prensesimvarcanim ygtzynp sesli çalışıyor demiş bı arkdasimiz sesli mi calisiyor Birde üst üste mi makinelerinz
minikkurttt 2prensesimvarcanim Profilo marka çamaşır makinesi varsa üstüne sadece siemens bosch Profilo marka kurutma koyabiliyorsunuz he koyarsanız garanti kapsamından çıkıyor kurutma makinesi
ygtzynp 2prensesimvarcanim kusura bakmayın yeni girebildim 🙂 evet sesi var hayır üst üste değil çamaşır makinamın ayak kısmı paslandığı için çok sallanıyor aslında üstüne koymak için yerde müsait ama güvenemiyorum bide çamaşır makinam 8 kilo kurutma makinesi 10 kilo nolur nolmaz
2prensesimvarcanim maygirl farklı marka çamaşır makinesi üzerine koyuluyor mu peki sizin ki ses durumu nasıl çalışırken gürültülü mu çalışıyor
maygirl 2prensesimvarcanim camasir makinam farkli bi marka oncesinde kurutmayida farkli bi marka düşünmustum bana kurulum yapilir demislerdi kg kar yuksek olmazsa…ama bunun uzerunden cok uzun zaman gecti tabi şuan durum nedir bilemem..sesi aşırı değil normal duzeyde kapı kapaliyken duyulmuyor bile.vestel ürünü vestelde bilgi verir size.hic aklimda olmayan bi marka idi cok anlık oldu birde fiyati cok uygundur 14 civari biseydi aldigimda..şuan 16 17 olabilir..teeraddut etmistim ama şaşırttı beni fiyat performans ürünü çıktı resmen😃
minikmisimben 2prensesimvarcanim grundig aldım çok memnunum servisi de Arçelik. Alırken hoover ile aynıydı fiyatı hoover almaya gitmiştik bayan ısrarla Grundig önerdi karşılaştırdık orda gerçekten malzeme olarak daha kaliteliydi. Çok memnunum çekme vs hiç yaşamadım. Hoover servisi de sıkıntı dediler bilmiyorum artık doğruluğunu ama servisin Arçelik olması da cezbetti beni bozulur vs ulaşılabilirlik açısından. Makinenin üzerine koydurduk bir aparatla bağladılar önce sonra araya bir başka aparat koydular baya sağlam oldu