Bebeğim 37 günlük normalde geceleri mama veriyordum artık sütüm var diye mamayı azaltıp bırakacağız. Geceleri sabaha kadar iki dolu bez alırdık ama bu gece uyanmak çok istemedi on dk emdi uyandıkça mama da istemedi şimdi sadece bir çişli bez aldım tam dolu da değildi doymadığı için mi? Normalde aç olunca ağlar hep kendi karar veriyordu ne kadar emeceğine mama verdim şimdi yetmemiştir diye gece normal mi az çiş yapması