Kızlar merablar bı 10 gün önce doktora gittik bebgim emmiyo huzursuz diye doktor komtrol etti boğazda kızarıklık geniz akintisi var dedi.. antibiyotik verdi ama hiç geçmedi bı gun sonra tekrar gittik baska doktora boğazinda aft gibi bisy farketti doktor ama baya ilerde zor goruluyo biraz orası için krem verdi.. bide serum verdiler vitamin falan eklediler antibiyotik falan eklediler bı tanede antibiyotik iğne vermsit. Ama 10 gün oldu gecmedi hayla üstüne bide ağzındaki yaralar arttı birken üc tane daha çıktı. Ağlamaktan heba oldum çocukta uyumusu canı yaniyo büyük ihtimal böyle bişey yaşayan var mı