mnakrkt aynı derdi bizde çok çektik dogumundan bu yana çok çok ağlayan bir bebekti sabaha kadar beşik sallardık , sonra ayakta sallamaya alıştı taaki 15 aylık olunca bir dur dedim ya biz ne yaşıyoruz böyle bende babasida sabah ise giderdik ama sabaha kadar salla 20 dk sonra bir daha kabus gibiydi yemin ederim, sonra sallamayı bıraktık artık biraz da anlıyordu bir hafta ağladı sonra alıştı neyse uyanunca bu defa eşim pışpışladı ay buna alıştı birde kaç ay bundan çektik her uyandığında beni pispsilayin diye , suan 22 aylık ve herseyi bıraktım yatağında done done bir şekilde dalıyor ve kendi dalinca da pek uyanmıyor ama destekle uyuduğu vakit sürekli iyanip tekrar istiyor , sonuc olarak size tavsiyem şu ki sizin ki küçük yani uyu desen vs anlamaz elbet , ya bırakmayı bir kere mahsus deneyin , yada bizim gibi biraz anlamaya başlayınca kesin ve uykuya geçmesinin öğrenmesini bekleyin , tüm olay nerde biliyor musunuz bebekler kendi kendine uykuya geçmeyi bilmiyorlar , bunun öğrendikleri an olay bitiyor ama kolay da olmuyor