tarana19 Ben Dr.Browns natural flow kullanıyorum, meme reddi olmadı, zaten biberondakı süt akış yavaş, meme gibi. Ama arkadaşlarmın kullandığı özel kaşık gibi biberonlar vardı, hatta şırınga ile besleyenler de vardı meme reddi olmaması için.
hindilisalam SheDoesntCare bilmiyorum ben 1 aydır çalışıyorum baştan biberonu reddetti😂😂 annem kaşıkla falan içirdi hatta. Sonra ona da alıştı ben gelince mememe saldırıyor her bebek o kadar farklı ki🙃 bir şekilde oluyor canınızı sıkmayın. 2 saatse sadece aslında giderken emzirseniz yetmez mi 2 saat durabilir aslında
SheDoesntCare hindilisalam anladım ya çok teşekkür ederim ben İngilterede yaşıyorum Türk ehliyetin süresi doldu hamilelik vs derken ders alamadım günde 2 saat ders almayı düşünüyorum ama işte bebeğimi emziriyorum emzirip gitsem 2 saatte acıkır diye düşünüyorum evde öyle çünkü
Aselduru34 SheDoesntCare hem meme hem biberon olarak ilerliyoruz şimdiye kadar sorun yaşamadım Philips avent başlık bir numara yavaş akışlı olan tercih ediyorum
Rabiiul SheDoesntCare Philips avent kullandım meme reddi yaptı daha sonradan lansinoh a geçtim ama aşamadık meme reddini. Emzirme danışmanları da lansinoh öneriyor iki bibwronu da kullanmış biri olarak uç bakımından ve malzeme yapısından dolayı lansinoh diyorum Philips ucu plastik lansinoh da plastik ama daha elastik ve yumuşak
SheDoesntCare Rabiiul yaa çok teşekkür ederimm ne zaman biberon vermiştiniz ve ne kadar zaman sonra meme reddi yaptı
Rabiiul SheDoesntCare doğduğunda vermeye başladım meme reddi olunca sağımla 5.5 aya kadar geldik önceden sağıp koyduğum sütlerle beraber 6 ay a kadar anne sütü alabildi
SheDoesntCare Rabiiul anladım canm benim bebeğim sarılık oldu dogdugunda bende bir hafta bir göğsümü sağıp veriyordum çok zor oldu alıştırmak göğsüme 1 hafta sonrasında hiç vermedim biberon zar zor alıştırdım göğsüme
mommacita SheDoesntCare meme reddinin biberonla alakası yok maalesef tamamen bebekle alakalı. Emmeyi seven bebekler için asla biberon fark etmiyor. Ama sizin bebeğiniz bğyümüş zaten artık emme olayı yerleşmiştir onda. Ret olmayabilir o yüzden
kurabiyeee SheDoesntCare hayır bir daha beni emmedi hatta emzirme danışmanı bile tuttum işe yaramadı. Ama her çocukta red olacak diye bir şey yok mecbur ayrı kalacaksanız biberonla vereceksiniz çareniz yok başka artık önemli olan çocuğun karnının doyması