Esrasak 2 saatte emzirecen ve kalanı sağacaksın kalan sütünüde saklama poşetine koyup derin donrucuda saklayabilirsin.İlk sütün çok değerli hem ziyan olmaz hemde koruyuculuğu yüksek.Göbek kordonu düştüğü yerde kanama ve koku yoksa rahat olabilirsin.Göbek enfekte olmasın diye bir hafta banyo yaptırmayabilirsin gerekirse silersin zaten çok kirli olmuyorlar.