fsmzpg ben doğum kilosunu geçene kadar 3 saatte bir kaldırıp emzirip gazını çıkartıp yatıyordum en az 20-25 dk emziriyordum
Doğum kilosuna ulaştıktan sonra herhalde 20-25.gün kendi uyanmasını bekledim ne zaman uyanırsa yine enzirme gaz çıkarma uyyutma şeklinde ilerledi
İlk 2,5 ayda her emzirme sonrası gaz çıkardık