Kızlar oğlumu kendi odasına geçireli 1 hafta oldu ama doğru düzgün uyumuyo yatağında gece uyandıktan sonra daha yatmıyor yatağında uyurken koyuyorum odadan çıkar çıkmaz uyanıyo siz nasıl alıştırdınız odasına ( emdiği için uyandığı zaman yanıma almak zorunda kalıyorum ama emerek uyuyup koyunca yine uyanıyo)