Ailem uzakta kaynanamla aynı aprtmandayz hamılelgm dahıl hıc bı ısıme el surmedi hala daha oyle ama yetısemıyorum artık cok yoruluyorum esımde ıslerı yogun yardım edemıyo kızımda doğduğundan beri gece 3 te uyuyo 12 de kalkıyo kahvaltı yapabıleyım dıye ben erken kalkıyorum ama bu sefer cok bıtkın oluyorum nasıl duzelcek uykusu ne kadar daha sabredıcem ısterse butun gun uyumasın ama yınede cok gec uyuyo aynı sorunu olup cozum bulan var mı