esnur54 yagmurum12 Eğer bahsettiğiniz ilk çocuğa 5000₺ olan ise bizde e devletten gerekli başvuruyu yaptık. Onaylandı sonrasında bir müddette bekledik takip ettik ara ara sonra para yatırıldı diye ibare yazdı sonra anne çekebiliyor sadece. Halk bankasına kimliğimle gittim gişeden aldım parayı
kbra0621 esnur54 bizde başvuru yaptık 300 TL süt parası diyorlar 5.000 olan hangi kurum veriyor e devlettten bakınca iki tane doğum yardımı çıkoyor
elal kbra0621 süt parasını nasıl alıyorusnuz ilk bebeğimde almadım ikinci de alıyım dıyorum nasıl oluyo bilgi verebilir misiniz
angelss elal süt parası otomatik olarak yatıyo bi yere basvurmadım ben e devletten baktım pttye emanete alındı yazıyodu sonra e devletime kendı ıbanımı kaydettım oyle olunca ilk iş günü hesabıma para yatırıldı ibanı kaydetmeyince pttden alabılırsınız
panpancabom angelss merhaba bahsettiğiniz süt parasını sadece sgklı çalışanlar mı alıyor acaba, e devletten nereden baktınız ?
angelss minikkizlarim iş görmezlik raporu odemeleri kısmınde çıkıyor ne durumda olduğu ıbanı kaydetmeyıde hatırlamıyorum googledan bakmıstım