ezgi820_ yazdıklarınızı okurken tüylerim dike diken oldu Ve bununla bir çok üzüldüm gerçekten , ama bir yandanda şu dikkatimi çekti çok güçlü bir kadınsınız evet yaşadıklarınız zor ve sizden eminimki çok şeyler alıp götürdü. Ama size şunu sormak istiyorum ,durumunuz ne olursa olsun sizden bu hayatta bir tane daha yok ve evladınız sizin en büyük hazineniz . Evliliğiniz de yaşadıklarınız ve katlanmak zorunda kaldığınız şeyler ne için ? Çocuğunuz için mi ? Eğer öyleyse hata yaparsınız mutsuz ,şiddet vb aile ortamında büyütmek mi daha sağlıklı olur çocuğu yoksa daha başka şartlar altında huzurlu büyütmek mi
Hiçbir şey için korkmayın bir kadın isterse herşeyin üstesinden gelir ,belki şu geçebilir içinizden “size konuşmak kolay geliyor” diye ama hayır kesinlikle kolay değil ama imkansızda değil bir kadını istedikten sonra herşeyi başarabileceği. 🌹