Bsraasln bilgim çok yok bölümlerle ilgili ama ben kpss puanımla hastanelerde danışma olarak (ismi farklı geçiyor tabii hatırlayamıyorum) başvurmaya çalıştığımda hep tıbbi sekreterlik, büro yönetimi tarzı bölümlerden mezuniyet istediği için başvuramamıştım. Eskiden normal lisans, önlisans puanlarıyla alıyorlardı artık çok aza indirdiler bu sayıyı, bölüm mezunu arıyorlar. Alımlarıda oluyor, az ya da çok yine bilgim yok. Aklınızda bulunsun