arjin33 yatış yapılıyor hastaneye, öyle operasyon sonrası ayağa kalkıp gideceğiniz bir işlem değil. Sezaryen gibi ama o kadar büyük bir kesi değil. İki yolu var birisi sadece bağlatmak, bununla çok düşük ihtimal de olsa gebelik riski var, tüp bebekle de gebe kalınabilir. Bir de yaktırma var, bağlayıp uçları yakıyorlar, o gebelik riskini tamamen ortadan kaldırıyor. 3 çocuğunuz olduğu için devlet karşılayacaktır