Kızlar 7 aylık bebeğim var doğumdan sonra ilk defa geçen ay adet oldum ama bu ay 23 gün oldu hala olmadım bi ara ağrı sancı çektim ama yok yani olmadı dayanamadım geçen hamilelik testi aldım evde yaptım çok şükür tek çizgi ama içimde korku var hala niye olmadım neden olmadım diye aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Ne yapmalıyım fikri olan offf