meryem97 Kızlar bebeğim gözünü açar açmaz ağlamaya başlıyor o sıra mama hazırlarken heyecandan elim ayağıma dolanıyor. Philips aventin biberon ısıtıcısını aldım ve beğenmedim. Önerebileceğiniz başka mama ısıtıcıları var mı
betul97_ meryem97 Ben termos aldım sıcak su koyuyorum bir şişeye de soğuk su, mama, biberon baş ucumda duruyor kızım ağlar ağlamaz hemen su koyuyorum dereceyi ayarlıyorum mamayı koyup çalkalıyorum veriyorum
meryem97 betul97_ bende de aynı bu sistem var ama derece ile soğuk ve sıcak suyu karıştırıp ayarlamak çok zor oluyor o an bebiş çok bağırınca elim ayağıma dolanıyor
prp2727 meryem97 direk termusa ilk koyun biraz sıcağa yakın ben öyle yapiyorum sabaha kadar ilik kaliyor
meryem97 betul97_ sizin bebeğiniz kaç aylık? Ben daha yeniyim dediğiniz gibi zamanla alışırım inşallah çok geriliyorum o an