Hayırlı geceler arkadaşlar. Oğlum 2 buçuk aylık sünnet ettirmek istiyoruz. Bölge hastanesinde Metin Şimşek, Lokman Hekim de Veli Bey varmış. Fakat Lokman Hekim ile davalık olduk. Sezeryanda ihmalden dolayı bir kaç şey oldu. Bölge Hastanesi de bi yaş sınırı varmı biliyor musunuz. Veya başka doktor önerisi olan var mı ?