Merhaba bebeğim 41+2 de doğdu kilosu 4100 dü sezeryan ile doğdu stüm çok yoktu mama takviyesi verdik hastanede 2 gün kaldı 300 gr verdi daha sonra 1. Ayda 5100 oldu 2. Aya girdiğimizde de 5600 oldu şuan 2 ay 23 günlük kilosu 6000 kilo alımı az diye mama değiltşrdim bi kaç defa fakat değiştirdiklerimiz kabız yaptı meme reddi yaşıyor sütüm de çok az emmiyor 2 haftadır şu 3 gündür de büberonu reddediyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz