Çok kötüyüm ya gerçekten hayat enerjim bitmiş yaşama sevincim.bitmis yani butik haldeyim temmuz ayının başından beri vajina kasintima çare bulamoyorum 3 kadın dogumcu gezdim bir suru ilaç kullandım verdiğim ilaç paralarına açıyorum artık çünkü huc biri ise yaramiyor çok yoruldum yani hiç mi buri iyi gelmez hiç mi biri hafifletmez kaşınıyor kasinmazaa yanmaya başlıyor yanmada sistit olursun ya böyle bı yanma olur he öyle bı yanma çok yoruldum bitkisel şeylere yonlendim onlarda bı fayfa etmedi elma sirkesi yoğurt nioli yagı çay ağacı lavanta daha bir sürü şey lullandim sonuç alamadım aynısefa bitkisi mantara iyi dediler onu yaptım kurtulamadim yani kullandigim ilaçları görseniz siz ne yapıyorsunuz dersiniz ki Kurt ilacı aldım ya belki öyle bir şeydir diye oda fayda etmedi yani çaresizim böyle ömür mu geçer ne zaman geçicek bilmiyorum en son bı kadın doğum doktoruna gittim candimax , bactrim diye birde intim jel verdi borik asitli bunlara başladım ama salı günü başladım ilaçlara hiç bir rahatlama yok aksine bugün çok kasintim var yarın kalkınca yanmam olur diye de korkuyorum ilaçlar hemen etki gostermeli mi acaba yada şimdiye iyi gelseydi gosterirmiydi napcam.ben çok çaresizim