BARTUMOM rahatsız ediyorum ama birley daha sormak istiyorum siz de öğretmenmişsiniz bilgi verirseniz sevinirim
Biz iki ay sonra gidecez edirneye şuan ankaradayım 2 ay kendi memlektimde kalacağım
2 ay için yazdırmak istemedim alışma tekrar ayrıtma durumu olacağından dolayı acaba alırlar mı kızımı 2 haziran 2021 doğumlu
Dönem ortası oluyor nerdeyse siz veya ordaki öğretmen arkadaşlara sorar mısınız