Merhaba kızlar oğlum bu ay 2 yaşına girecek son iki aydır çığlık atmayı öğrenmiş çok fazla çığlık atıyor istemediği bişey olunca heryerde bu şekilde gerçekten artık bende babaıda çok yoruldu.özellikle dışarda yapınca restaurantta avmde yani bir yere çıkamaz olduk nasıl geçecek bu durum ne yapmam laızm gerçekten çok yoruldukkk konuşamıyor tam olarak kelime var tam anlaşılmasada cümlede kuramıyor sadece baba gitti diyor.ekran görüyor yedi aylık kardeşi var bazen açmak zorunda kalıyorum ve dışarda çok fazla koşuyor hareketli yabancıların yanına gider ne yapacam bilmiyorum 😢