Bende o baby me ile beceremeyeblerdenim 😀 en son koslanın bi leke çıkarıcısını aldım. Küçük bi şişe. Lekenin üstüne sürüyorsun kapağı ile ovalıyorsun. Şuan o baya işime yarıyor. Tabi bende daha pratik bişey arıyorum aslında. Oda zor oluyor çünkü tek tek lekelerin üstünü ovalamak. Ama daha pratik bişey bulamadım. Baby me ile suya da bastım asla çıkmadı