Büyük kızım 2,5 küçüğü 1 yaşında, karşı dairemde kaynanamlar oturuyo acil işim olunca bırakıyorum vs ama çok zorlanıyorum bakmaya eşim gece çalışıyo gündüz uyuyo kendime ayırdığım 5 dk bile neredeyse yok tuvalete bile insanlara rica minnet gidebiliyorum az önce kızları uyuturken yine bağırdım iğrenç kalpli bi anneyim çok kötü biri anneyim kendimden nefret ediyorum