balyanakannesi_ Kızlar annemler doğum günü hediyesi almak istiyor oğluma. 27 ekimde doğum günü yani seneye yazın bir buçuk yaşında falan olacak globber ya da akülü araba düşünmüşler ikisi de güzel hediye ama hangisini seçerdiniz siz olsanız ve neden?
KendiEvimdeDeplasmandayim balyanakannesi_ globber seçerdim ben kızımında aralıkta kaynanamlar seç dediler glıbber seçeceğim. Görümcemde akülü araba var sanki çok kullanılmıyo ve boş yer kaplıyo gibi. Globber daha kullanışlı
gg3848 balyanakannesi_ ben globber aldım kızım çok sevdi onu seçerdim akülü arabayı indir götür zor oluyor
Deletedmom_875 Evinizin yakınında bisiklet yolu yoksa akülü arabayi indir bindir kaldır yapmak cok sıkıntı bence cok hantal. Globber almistik biz , kızım 3 yasinda hala kullanıyoruz kendi sürüyor artik
balyanakannesi_ Deletedmom_875 oğlum inanılmaz hareketli ve inatçı bi çocuk istemezse diye korkuyorum akülü araba bütün çocukların ilgisini çekiyor az da olsa kullanır gibi düşündüm yoksa benimde gönlüm globberdan yanaydı ama oğluma güvenemiyorum
gg3848 balyanakannesi_ ben katlanmayandan aldım arkasında kendi çantası var düdüğü var trendyoldan aldım