gultenpolat benim bebeğim doğduğu günden itibaren fışkırarak kusardı sayısız doktora gittim en son reflü için şurup verdiler o daha çok kusturdu çocuğu onu da kestim. Kilosu hep sınırdaydı sadece anne sütü alıyordu. 6 aylık olduğunda ek gıdaya başlayınca kusması bıçak gibi kesildi. Şimdi 9 buçuk aylık çok şükür kusması geçti kilo alımı iyi. Ben çok zorlandım o sürede sabaha kadar yanında uyuyamıyordum boğulur diye. Buraya çok kez yazdım hiçbir şey etki etmedi. O durumu kabullenip daha dikkatli geçirmeye çalıştım. Umarım bebeğinizin de en kısa zamanda geçer