İlk Doğumum zor değildi ama çevrem akrabalarım sütün yetmiyor, bu çocuk normal değil bu kadar ağlaması, bir çocuğa bakamadın gibi sözleriyle birde yalnız olmam sebebiyle ağır bir lohusa depresyonuna girmiştim. Şimdi kızım 3 yaşına geliyor. 2 ay sonra bir yavrum daha olacak İnşallah. Şimdiden doğum değilde lohusalık beni korkutuyor. İkınci çocukta lohusalık daha mı hafif geçer?iki üç çocuklu anneler doğumdan 2. Doğumdan sonra nasıl oldunuz?