Sema345 Kızlar bugn oğluma 2 aylık aşısını yaptırdım 37.9 olmuş ateşi hemşire calpolden bı çay kaşığı verebilirsin demişti ama hiç icimden gelmiyor mümkün oldukça kullanmak istemiyorum şimdi güzelce soydum oglumu. İlaçsız nasıl dusurebilirim kızımın vücuduna iyotu sulandırıp sıkınca ateşi düşmüştü yenidoğana da olur mu bu
3kedili2bebekli Sema345 olmayabilir şimdilik yapmayın bence bir uzmana danışmadan, ama şey yapın bebisi ince giydirin hafif serinletin yarım saat sonra bir daha ateş ölçün ben asi sonrası hep böyle yaparım ise yarar eğer üstü inceyse yine de ateşi çıkıyorsa veririm
Sema345 gizememre malesef normalde her gün duş alıp uyuruz ama bu aşıda 3 gün duş yasakmış😔 hatta ben bu kadar uzulunce yarindan itibaren vücudunu yikayabilirsinbdedi hemşire
gizememre Sema345 pardon aşı kısmını görmedim , ılık su ile bez ıslayıp eklem yerlerine koyun aşı yerine değdirmeden o da iyi gelir çok geçmiş olsun
Kedilivebebeli1 Ben normalde de 38.5u geçmeyince ilaç vermeyi tercih etmiyorum ama ateşi varsa ve yükseliyorsa sürekli duş aldırıyorum bence şuan bi duş aldırın kaçta uyuyo bilmiyorum gece yükselmeye devam ederse yine duş aldırın bu arada sirkeli suyla sürekli alnına koltukaltlarına bez koyun zıbınla yatırın üstüne ince müslin örtü örtün.38i geçerse eğer o zaman şurup verebilirsiniz yani ben olsam bu şekilde yapardım
sarpiskonunannesi Bacaktan yapılan aşılarda yıkanmak yasak değil diye biliyorum koldan olan aşılarda yıkamak sıkıntı benim hemşirem öyle söylemişti. Ateş içinde ben çay kaşığının yarısı kadar calpol vermiştim hem ağrı kesici olduğu için bebeğim rahatlayıp gece güzel uyumuştu
Sema345 sarpiskonunannesi hem koldan hem bacaktan oldu bugün. Bende ilaçsız bı yöntem bulmaya çalışıyorum aslında
soykan97 Benim doktorum ilk üç ay 37,5 u geçmemeli ateşi demişti ben 37,4 ü görünce Calpol verdim hep inatlaşıp daha kötü sonuçlanmasını beklemenin bir mantığı yok 🤗