Pembepremses24 Kızlar zlynda kullanıyordum yarıya geldim şuan da da emzirmeyi bıraktım artık yazz gibi yada yasmin gibi haplar kullanabilir miyim kullanabilirsem de bu hapı bitirdikten sonra mı başlamalı yada direk yeni hap alıp başlayabilir miyim bilgisi olan??
aysebb Pembepremses24 Bende Zlyndadan Yasmine geçtim bu ay. Şimdi şöyle elinizdeki Zlyndanın aktif haplarını bitiriyorsunuz yani son beyaz hapını atıp diğer gün yeni hapınıza başlıyorsunuz
Pembepremses24 simseklivekalpli Anladım canım adet te olmuyorum o yüzden kafam karıştı diğer hapta adet günlerinde atılmıyor ya