Biz 7 ay 16 günlüğüz önceden sabah 9 lara kadar uyurdu ama 11.12 de gece uykusuna geçiyordu Şuan kış saatiyle geriye çekmeye başladım gündüz 7 de uyandırıyorum, havalar soğuduğu içinde iki güne bir banyo yaptırırım, daha sonra artık üç uyku uyuyoruz, banyoyu yaptırınca zaten uyuyacağını anlıyor Ben bebekliğinden bellidir hiç ayakta ya da beşikte sallamaya zaten alıştırmadım Karnını doyurup kendi haline bırakırım beşikte ken di uyur bazen uyumamak için direnir Ama illaki yorulup uyuyor