aptalliketme Oğlumun ateşi var dünden beri Ve şuan anladım ki kulak enfeksiyonu geçiriyor Akıntısı var ateşi var ve halsiz Eşime doktora gidelim diyorum yarın götürürüz diyor ama çocuk halsiz ve ateşli ya bende hastayım birde 🤦 Ne yapabilirim evde oğluma şuan
BelisMelis411 aptalliketme erkekler ne kadar rahat.sabaha kadar kendileri bakmıyor ya tabi. cocuk acı sancı cekıyor hayret bırsey kulak agrısınada bırsey yapılmaz kı ne yapılsın. Cok gecmıs olsun yaa vallahı uzuldum..
askbebegimmbenim aptalliketme bizde 1 ayda 2 kez kulak enfeksiyonu olduk malesef evde bı çare yok. Hastanede serum verildi ateşi olduğu için birde antibiyotik kullandik. O şekilde atlattık çok geçmiş olsun.
aptalliketme BelisMelis411 Ya hastane düşmanı ben anlamıyorum 🤦 Bir yandan haklı anlıyorum acillerde ilgilenmiyor sürekli gidiyoruz gidiyoruz başından atıyorlar ama evde de bir şey yapamıyoruz ki Sağolsun bakar gece ama gel gelelim gitmiyor acile 🤷
BelisMelis411 aptalliketme bakıyosa yıne ıyı benm cocuk ateslendımı sabaha kadar ben basındayım az sen bak ben uyuyayım refıgımdede tamam dıyor ama cocugun atesını olcme olcmuyor ben dakıka bası olcuyorum dayanamayıp. O daha rahat. Bırakamam o yuzden onada