mavigibibakti Kızlar spiral taktırmaya cesaret edemedim fırsatta olmadı bu ilacı önerdi doktorum. Emziriken kullanıp sorun yaşayan var mı bi de nasıl kullanılıyor ne zaman başliycam
SuMisalii mavigibibakti ben kullandım ve asla kanamam kesilmedi tam 2 ay sürdü doktorum bıraktırdı.Bazısında da adet olmuyormuş. Cerazette var onda da aynısı olmuştu. Bırakmadan hergün aynı saatte kullanmanız gerekiyor. Paket bitince hemen yenisi ile devam ediyorsunuz. İlk ay ek koruma yapın derim.
aysebb mavigibibakti 23 ay kullandım bu ay bıraktım. 28 li ara verilmiyor hergün aynı saat diliminde alınıyor. İlk ay ek koruma yapın sonra gerek yok
pittikmantari_ mavigibibakti ben yaşadım ne yaşadım diye sorarsanız saati saatine yuttuğum halde hamile kaldım dikkat et çift koruma yap canım 😂