Merhabalar bebeğim 20. Gününden sonra hiç bir şekilde uyumamaya başladı doktorlar kolik olabileceğini söyledi şuan 6 aylık ve hala aynı sürekli ağlama nöbetleri bu durumu yaşayan anneler neler yapıyorsunuz ne tavsiye edersiniz yada böyle birşey yaşayıp farklı bı tanı alan anneler varmı çok çok yorucu çaresizim