Kızlar bebeğim 8 haftalık oldu ve bugun asla uyumadı durmadı on dakika uyuyor uyanıyor sonra gazı yok karnı tok hasta değil ve ben maalesef son çare ayağımda sallıyorum bir türlü derin uykuya giremiyor napıcam bilmiyorum bu postu yazarken şuan ayağımda ve asla uyumaya niyeti yok gibi işin kötüsü biraz dinlenmem lazım yarın sünnet mevlidim var ve ben yorgunum ayrıca hastayım atak haftası mı ne artık var mı çözüm önerisi olan