Burada tecrübeli bir sürü anne var. Bugün memeyi bırakmada ilk gecemiz. Oğlum yarım saat katıla katıla ağladı dünyam başıma yıkıldı. En son biberonla süt verdik yine uyanacak yine öyle ağlıyacak diye aklım çıkıyor lütfen söyleyin ben şimdi ne yapacağım yine mi süt vereyim bu sefer de biberona alışmasın oof oof kendimi çok mutsuz hissediyorum 😭😭😭