Kızlar bebeğim 6 aylık doğduğundan beri sürekli uyanmaları zaten var onu kabul ettik de son 4 gündür falan felaket ne gece uyuyor ne de gündüz gece abartısız 15 kere falan uyanıyor emmeden tekrar uykuya geçmiyor ayakta asla sallanmıyor kucağımda gezerek uyuyordu onu da bıraktı anakucağına koyuyorum onda da durmuyor memeyi emiyor ağzında tutuyor yatırıyorum yarım saat geçmeden tekrar aynı döngü. Ek gıdaya başladık ama yemek veremiyorum o kadar emiyorki bu sefer kusuyor ek gıda fazla oluyormuş gibi hissediyorum bu sefer. Gündüz de aynı 10 ar dakikalık uykular. Dişlerine bakıyorum bir şey yok. Ağrısı hastalığı da yok. Atak takvimi 4 haftalık bir atak gösteriyor son 5 gününüz diyor bunlar ataktan mıdır sizin 6 aylık bebekleriniz uyuyor mu 🥲