Oğlum durmuyor desem yeridir parka gidiyoruz salıncakta kaydırakta biraz durup hemen diğerine geçiyor evde fişek gibi zaten herkes mi böyle tv gösteriyoruz ne yazıkki yemeklerini onun karşısında yiyor ama aşırı diyemem tv olayı için lütfen yardım normal mi