karan3535 gulll06 tokinin videolarını görüyorum bazen evlerin içi dökülüyor resmen işçilikler çok zayıf. Muhtemelen size çıkmaz askeri personel olduğu için zaten
arwen14 karan3535 ben tokide oturuyorum hiç öyle bir durum yok tokiler perde beton yöntemiyle yapılıyor ve hatta 2023 depreminde bile hataydaki toki evleri bile hasar almadı yeni tokiler dizayn olarak da çok güzel yapılıyor
Ebis5839 gulll06 biz de isyiyoruz ama ikamet şartı olmuyor mu. Kendi memleketimize yazılmak istiyoruz
etkafa arwen14 size katılıyorum bu yıl toki evimizi teslim aldık ne kırılıp dökülme vs. yok yeni toki evleri gayet güzel 👍🏻
karan3535 arwen14 ben iç kısmından bahsetmiştim dolaplar parkeler vs gibi işçilikleri iyi değil öyle görüyoruz videolarda ama bilemem tabi
metomom gulll06 ben evlenmeden önce yazıldım, annem dul olarak yazıldı, Eniştem tek çalışıyor o yazıldı, diğer eniştem engelliden yazıldı çıkmadı. Akrabamız bekar çalışıyor ona çıktı neye bakıyorlar bilmiyorum bence deneyin şansınızı siz yazılın olmadı
minikmisimben Başvurular ne zaman acaba bende düşünüyorum da ne zaman duyururlar ki? Benim arkadaşım kendisi,eşi,kayınvalidesi yazmıştı aynı bölgeye eşine çıktı. Birde diyorlar ki aynı haneden katılım olmuyor.