GmzSnn o yorumları gördükçe benim yüreğim yandı burda nasıl bu kadar gaddar olabilir anne ya anne ben oturdum şehitlerimizin haberini duydukça evladımı öptüm kokladım ağladım o bebekleri çocukları gördüm yine evladımı öpüp rabbime şükredip onlar için ağladım masumlar onların suçu günahı ne ülkelerinde ki savaştan dolayı sığındıkları için mi ölmeyi hakediyorlar ne olursa olsun ya ama vicdanlarını çıkarıp bir kenara koymuşlar öyle yorum yapmışlardı bence