Sermec27 doktorumuz egzersızler verdı ılk yakın çalışmalar yaptırdı sonra uzak çalışmalar suan gayet ıyı derecesı doktor doktor gezdık çünkü göz onemlıydı genetıkten esımın tarafından gece korlugu vs de vardı . 5-6 doktora gıttık dıyebılırım ama son profesör gereklı manevı destegı de sagladı dedıklerını uyguladım çok şükür düştü ıkız esı gelısım gerılıgı de var zamanla oturacak dedı öyle de oldu doktorumuza bakabılırsınız dünyada sayılı doktorlardan kendısı çocuk alanında da çalışmaları var . Herkes gözlük kapama vs derdındeyken o bırakın çalışalım dedı