2 gündür inanılmaz hastayım. kalabalığa da karışmıyorum toplu taşıma kullanmıyorum, evde okula giden çocuk yok, eşim de hasta değil nereden kaptıysam yutkundukça boğazım parçalanırcasına ağrıyor. vücudum desen dokunduğum yerden kırılıyor. ateş 40 larda. çocuğu kucağıma aldığımda gözlerim bile acıyor nasıl anlatabilirim daha fazla bilmiyorum. doktor test mest yapmadı serum taktı antibiyotik verdi gönderdi. var mı böyle hasta olan? kovid varyandı diyorlar. allahtan anneme geldim kalıyorum ama o da gündüz çalışıyor gece oğlumu sadece emzirmem için getiriyor bana. allah analarımızdan razı olsun ölmüşlerin mekanı cennet olsun.