mer_ann Kizlar hamilelikte başlayan ara ara devem eden midemde agri ve yanma oluyor bazen korkuyorum Dra gittiyimizde bi sey yok ilac verdi helibakteri vardi kullandim iyiydim yine ara sira oluyor korkuyor endise ediyorum varmi bu durumu yasayan
piyanistbanabirak mer_ann kantoron çayı içerdi annem o çok iyi geldiğini söylerdi ağrıdığı zaman Kantaron çiçeği ağrırsa bunu biliyorum
defnevedoruk mer_ann ultrason çekildiniz mi? Benimde doğumdan sonra mide ağrım oldu oğlum 47 günlükken atak yaşadım hatta saframda taş varmış
gdklckn Arkadaşımın da ağrısı çok oluyordu. İki yudum süt iç demişti teyzesi. biraz rahatlatıyor diyordu. Bi deneyin isterseniz
Haticeyns mer_ann bende Kudret narına başlayacağım alıp araştırdım gerçekten kullananlar çok memnun Benimde midemde yanma bazen ağrı bazende sık sık bulantı oluyor henüz baktırmadım
piyanistbanabirak mer_ann ağrıdığında iç eğer çok fazla ağrın varsa düzenli de kullanılabilirsin ama fazla içme günde yarım çay bardağı veya 2 günde bir çay bardağı mideyi çok rahatlatıyor gazını alıyor ağrısı kesiyor