Guneskbra benim oğlum üç yaşında normalde çok güzel yiyen bir bebekti her şeyi yerdi böyle hatta videolarını görseniz sonradan o videoları paylaştık işte bazı kişilerle yememeye başladı o videoları paylaştığım için Baglarmmıyorum da artık böyle gına gelmişti bana zaten kahvaltı namına bir şey yemez kahvaltı hep özel şeyler yapıyorum biraz aç bırakıyorum yani acıktığın zaman veya doyduğu zaman üç kaşık mı doydum dediği zaman ısrar etmiyorum o şekilde açıldı