-sevimlipolyanna- yaa Allah yardımcın ıskun üzülme,meme değil de sadece biberona alışsaydı inan biberon için de öyle ağlardı.duygusal düşünmemeye çalış,her alışkanlığı bırakmak zor zaten bebekler ayakta sallanmayınca bile katıla katıla ağlıyorlar.bence onun için en iyis bu ve bu kararın arkasında durum,üç günden sonra alışıyorlar unutuyorlar