Merhaba arkadaşlar düzenli bir uyku rutinim var benim bebişlerim genelde 11 de ilk uykularını yapar son uykularını da 2 buçuk 3 arası yapar akşam 8 de tekrar uyumuş olurlar atak vs diş yoksa bugün 12 de uyandı biri ve ne yaptıysam 2. Uykuya dalamadı yatağa koyduğum an çığlık kıyamet kucağıma alınca saçıma yapışmalar göğsüme vurmalar 8 saat uyanıklık bu ay için fazla değil mi atak var mı bu ayda ya da bilmiyorum ilk defa böyle birşey yaşadım