pembeayakkabilikiz Kızlar iyi akşamlar aranızda burun tıkanıklığı öksürük vs şeyler için Okaliptus yağı kullananlar var mı ? Gerçekten faydalı mı aktardan aldım tavsıye uzerıne daha kullanmadım.
maygirl pembeayakkabilikiz kendiniz için mi?ben kullanmadım ama tıkanklik grip durumunda kuzenim kendine kullaniyor ve anlık açıyor burnu soyledigine göre..vickslerde ayni etkiyi yapiyor zaten.
Ogulcan pembeayakkabilikiz ben kullanıyorum canım hem kendime hem bebeğime yakasına damlatıyorum eğer çok fazla burnu tıkalıysa serçe parmağıma damlatıp burnunun ucuna sürüyorum birde hava nemlendiricinin içine kullanıyorum kışın odalarında
sessi pembeayakkabilikiz denedim çok etkisini görmedim ama vicks önerebilirim rahatlatıyor su ısıtıcısının üzerine kaseye su koyun içine viks koyun altta su kaynasın beş dakika falan hem buharı hem ısıyla çok iyi burun açıyor
pembeayakkabilikiz maygirl esım ve kızım ıcın kızım 2 bucuk yaşında aktardaki adam yastığının ucuna bır damla damlat dedı öyle yaptım şu an kendı yaztıgımada damlattım göz yakıyor çok
pembeayakkabilikiz Ogulcan faydası var o zaman gerçekten hasta oldu kozım nefes rahat alsın dıye aldım bende