dogapoyraz Bebeğim sadece oturabiliyor emekleme yok veya popo üzerinde biryere ilerleme yok benim beneğim gibi olan var mı gelişiminde sorun mu var diye düşünüyorum
beybitolat dogapoyraz benim oğlumda uzun uzunluğuyla alakası yok 8 ay 19 günlük emekliyo şuan. Emekleme bi basamak değildir o yüzden canınızı sıkmayın. Bence bianda yürüyecek 🫶
dogapoyraz gg3848 inşallah çok isterim biraz uzun boylu bir bebek acaba denge mi kuramıyor diye düşünüyorum ama etrafımda kızımın ayına yakın 2 bebek var ikiside emekliyor bu durum üzüyor beni
gg3848 dogapoyraz arkadaşımın kızı 11 aylık emekledi benim kızım erken emekledi bir arkadaşımın kızı hiç emeklemeden ayaklandı adımlamaya başladı yani her çocuk farklı o yüzden hiç caninizi sıkmayın
mihraninannesi010725 dogapoyraz benim kızımda aynı yeni oturmaya başladı hiç sürünme yok senin bebeğin de ayrılık kaygısı var mi başladı mı
dogapoyraz mihraninannesi010725 Evet başladı en basiti lavaboya giderken bile ağlıyor arkamdam son 2 haftadır hele aşırı derecede artık odadan odaya giderken yanımda götürür oldum bazen gizlice kaçıyorum yanından mecburi durumlarda 😂❤️
gokce45939_ Benim kızımda aynı emekleme yok damacana gibi yuvarlanıyor gitmek istediği yere 11 aylık elinden tutunca yürüyor direk yürüyecek inşallah korkmayin gayet normal her bebek aynı değil
dogapoyraz mihraninannesi010725 Yok babasında da uyur bende de anneanne ve babaannede de aynı şekilde o konuda sorun yok çok şükür