Alisa63 Meraba kızlar herkesın bır degıl çok sorusu vardır Ama ben ısterım kı herkes bırbırıne yardımcı olsun bı kereden bütün sorularınızı yazın ve bırbırımıze yardım cı olalım ve benım sorular 1 . Kızım var 2 aylık 20 günlük ve oturmak ıstıyor normal mı 2. Sureklı kusuyor acaba dıyorum soguk mu almış ama hıc bı belırtısı yok ateş burun akıntısı çok hapşırma öksürme falan yok ama çok kusuyor 3 . Mama kullanıyorum aptamıl ondan mıdır kusması acaba ????
NaimeYilmaz Alisa63 Oturtamazsınız. Reflusu olabilir , mamadan olabilir . Önce reflu önlemi alarak durumu gözlemleyebilirsiniz. Geçmezse mama değişikliği ile denemeler yapabilirsiniz.
egee Oturması için erken bence daha. Çok gazı olduğunda kusabilir ama çok kusuyorsa doktorunuza sorun ihmal etmeyin. Mamadan olacağını sanmam ben yeni mi geçtiniz o markaya.
Sefanurkahraman Oturması için çok erken benim bebeğim 3 aylık 18 günlük ben bile tam oturtmuyorum aptamil içen bebek kusar derler bilmiyorum da benim bebeğim de bazen fazla içince kusuyor
sebnem oturma olarak evet baya erken ama zaten bi süre sonra kucağa alınca öne doğru itiyorlar kendini toparlak oluveriyorlar oturur pozisyonda gibi 🙂 kusma içinde bebek reflüsü olabilir mi acaba biraz yüksekte yatırmayı denediniz mi yada doktorunuza danıştınız mı